HTML

nothingjustme

Ezernyi kapcsolat születik ebben a másodpercben is. Kilépsz az utcára és máris kapcsolatba kerülhetsz a szembejövő emberrel. A kérdés csak az, hogy mersz-e élni a lehetőséggel és hogy mégis milyen is ez a lehetőség.

Friss topikok

Linkblog

és akkor valami elkezdődött

2010.06.30. 04:04 Rosszabbik

 Karin 17 éves, vékony, szőke, kékszemű lány. Nagyon szereti az édesapját, aki sajnos már 10 éve meghalt. Legalábbis Karin így tudja. Nagyon hiányzik neki az apja, az idealizált mintaapa és a szeretet é bizonság amit egy férfi adhat. 

Karin naplójából ragadtam ki egy történetez:

"Tegnap am naon szupcsi volt a suli. Na nem azért mert annyira jó volna az elte gypbe járni, de sokat dob a dolgon Konrád... Konrád tanár úr <3 Valami iszonyat jó pasi és annyira cuki... egyszerre olyan helyes és gyöngéd mint orlando blum és olyan kemény, mint gerard butler. Asszem szeretem, mert am amióta megismertem, hevesen ver a szívem. Ő a tökéletes férfi. Talán olyan, mint amilyen APU lehetett, egyszerűen tökéletes. Ma is amikor szünetben odamentem hozzá semmi mást sem éreztem csak az illatát. Azt hiszem dolcsegábána lehet vagy a fene tudja, de állat nagyon. Kedves volt és éreztem, h ő is átlát rajtam. Hamarosan nagykorú leszek, de a hülye nem látja, hogy már felnőttem. A barátnőim kb nem értik. Anna kb azt se tudja, hogy milyen egy pasi, főként mert nem érdekli. Elvan a saját tökéles imidzsével és azt gondolja minden érte van... Kata meg, na kb ugyanezt lehetne írni, csak nála az a helyzet, hogy szegény annyira csúnya, hogy nem lehet szépnek látni. Neki egy szexi vaksrácc kell. Annának meg egy agyhalott vagy agytalan. Nekem meg Konrád :) Csak tudnám mi a keresztneve. Kár, hogy csak helyettesít. Na de térjünk át a napra, a büfében találkoztunk Annával, aki a válozatosság kedvéért a fehér blúzát, ketchuppel ette le. Na ezen nem volt mit  csodálkozni,  mert ez kb menetrendszerű. Aztán kiment a wcre, rendbe tette magát és már megint tökéletes volt. Közben megjött Cili. Na vele is jól kicseszett a természet, nem is szereti a bioszt... az egy dolog, hogy kiszeltünde szemöldöke van, de kb még a mellén is szörtelenít (bár ez nem mindig sikerül)... az fix, anna kozmetikusan min felárat számolna Cilinél :P Mondjuk most h nézem nekem sem ártana, a karomon szörök vannak... muszáj eltűntetnem, nehogy meglássa Konrád... Még írás közben is borzalmas a várakozás... Váááá megörülök, na szóval leírom.. suliból hazajövet egy buszon utaztunk és beszélgettünk és, és elhívot randizni <3 Azt mondta, hogy volna e kedvem vele elmenni egy kiállításra. Közben épp a wiwet meg Fészbúkot böngészem, basszus, hol van Konrád... ááááá Fészbúkon meg van, igen ez ő Konrád Ádám, férfi, pesti és lájkolja a metallicát. Na és wiw..megvan. 37 éves nős... 2 gyerek... Ez kész. Ez nem lehet... olyan furcsa ez az egész, mintha mindig is ismertem volna, ö álmaim férfija és foglalt....."

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása