HTML

nothingjustme

Ezernyi kapcsolat születik ebben a másodpercben is. Kilépsz az utcára és máris kapcsolatba kerülhetsz a szembejövő emberrel. A kérdés csak az, hogy mersz-e élni a lehetőséggel és hogy mégis milyen is ez a lehetőség.

Friss topikok

Linkblog

Obamánál leszek gyakornok...

2010.07.01. 09:41 Rosszabbik

Béla 25 éves, magas, barna hajú, vékony srácc. Rendkivül magas erkölcsi értékszinttel áldotta meg a Jó Isten, amelyet mindenkivel szemben megkövetel, bár önön tetteiben az erkölcstelen mozzanatokat sosem látja meg. Béla szereti a jó ételeket, és a finom borokat, továbbá roppant udvarias és diplomatikus.

Az alábbiakban Béla naplójából olvashatunk egy részt:

"Tegnap felhívott Marica, az exem. Már megint találkozni akar velem. Esküszöm egyszer azért fogok felszedni egy lányt, hogy végre békén hagyjon. Bár talán akkor sem fog. Amikor jártunk akkor is borzalmas volt. Ragaszkodni akar, de nem ad semmit, viszont követel. Valljuk be egy pasinak a jó szex és a nyugalom kell. Hát itt nem, hogy jó, de még szex se nagyon volt. Heti egyszer max, de az is immel ámmal... legalább egyszer elégített volna ki, legalább orálisan. Akkor legalább éreztem volna, hogy bár béna, de azért akar, vagy legalább fontos neki az, hogy velem mi van. Na emellett viszont kaptam rendesen a pofámra, ha nem úgy cselekedtem ahogy elvárta. Mindig haptákban áltam ha kellettem, kimentem elé a picsába gödöllőre, hallgattam az unalmas szövegeit, kíbirtam a hisztijeit... Na nem húzom fel magamat, mert én voltam a hülye, hogy kezdtem vele. Most viszont szabadulásképpen próbáltam összehozni Gáborral. Gábor egy érdekes arc, konkrétan kissé szintén bolond. Azt képzeli magáról, hogy valami nagyon nagy zseni, de kb olyan rosszul helyezkedik, hogy csodálkozom, hogy még nem ül egy kies zárkában. De hát mázli is kell az életben, legalább ennyi. Amúgy aranyos gyerek, és reméltem Maricával kijönnek majd. Na erre indul az ismerkedés,de semmi bíztató sem történt... Maricának Gábor nem tetszett... vagy nem tudom, de tegnap estefelé hívott Marica, hogy felmennék e hozzá, mert hiperfontos neki és menjek. Mondtam neki, h sajnos nem érek rá. Erre Marica: de nagyon fontos. Mondom nem és leraktam. Majd mentem aludni, mert fáradt voltam. Reggel csörög a telefon. Gábor volt. Elmesélte, hogy este Marica felhívta és áthívta magához, kb 9 órakor. Gábor örült a lehetőségnek, mert azt gondolta, hogy végre itt valami szuper jó dolog fog történni, de legalábbis valami szexféle. Át is ment és várta a jót, de helyette nem kapott mást csak... szóval Marica azért hívta át, mert valakinek S.O.S.ben elkellett mesélni nagyratörő terveit, amelyek nem várhattak más napig. Ennek a lényege, hogy Marica, akinek még a középfokú angolja sincs meg, két hónapon belül anyanyelvi szintre hozza fel magát és konkrétan Barack Obamánál lesz gyakornok, mert írt neki egy levelet, hogy Ő ezt így szeretné nagyon és hogy jó lenne, és Obamának ő kell. Na ezt kifejtette hosszan Gábornak, aki ezt 2 órán át tűrte, remélve, hogy akkor már lesz valami legalább, de még árulkodó jel se volt rá... tehát Gábor lelépett. Ezután konstatálta, hogy ez a nő bolond... Na szóval ezért nincs barátnőm. Jó meg más oka is, de...."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nothingjustme.blog.hu/api/trackback/id/tr302122522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása