HTML

nothingjustme

Ezernyi kapcsolat születik ebben a másodpercben is. Kilépsz az utcára és máris kapcsolatba kerülhetsz a szembejövő emberrel. A kérdés csak az, hogy mersz-e élni a lehetőséggel és hogy mégis milyen is ez a lehetőség.

Friss topikok

Linkblog

két lépéssel kijebb a pokolból...

2010.09.11. 11:19 Rosszabbik

Gina 27 éves, átlagos, sportos lány, 2 diplomával. Szereti a krav magát és a kissé bolond pasikat. Imád kiállításokra járni és komoly könyveket olvasni, parkokba járni és sétálni az éjszakában. Pár hónapja súlyos autóbalesete volt, azóta szinte minden megváltozott az életében:

Gina emlékeiből olvashatsz (2. rész):

" A legrosszabb talán az életben, hogyha nagyot hibázol, akkor azt nem teheted semmissé. Nincs rá mentséged, hogy bocsánat hibáztam, de nem voltam önmagam. hibáztál és leírnak. Nincs bocsánat és nincs újra kezdés. A pokol viszont teljesen más. A pokolban minden kissebb kín maga a megváltás. Ma is csak sétáltam az utcákat. Néztem a sok közönyös embert. Csak egy öreg néni szólt hozzám a parkban. Elmesélte az életét. Elmondta, h 60 évig élt együtt a szerelmével, aki pár hónapja halt meg. Az élete már teljesen értelmetlen, mert a férfihez kötődött. Ha pedig szólítja az Úr, akkor mennie kell és menni fog a Szerelméhez. Elkezdtem könnyezni. Csodáltam és irigyeltem. Nekem nincs senkim, így nem tudom mi az a fájdalom amit átél, de eltudtam, eltudom képzelni. Majd tovább mentem, ahogy szoktam, teljesen céltalanul... Beesteledett. A sötétség jó barátom, hiszem más már nem maradt nekem....

Szólj hozzá!

Címkék: gina

A bejegyzés trackback címe:

https://nothingjustme.blog.hu/api/trackback/id/tr712288247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása