HTML

nothingjustme

Ezernyi kapcsolat születik ebben a másodpercben is. Kilépsz az utcára és máris kapcsolatba kerülhetsz a szembejövő emberrel. A kérdés csak az, hogy mersz-e élni a lehetőséggel és hogy mégis milyen is ez a lehetőség.

Friss topikok

Linkblog

Geri a főgeci

2010.07.06. 19:05 Rosszabbik

Geri 46 éves. 16 évesen ismerte meg a feleségét, akivel azóta is változékony boldogságban élnek. Geri a szervezettségben hisz, minden szinten, főként a saját szervezetében. Van egy szép sárga mellénye, olyan mint ami rendőrökön is szokott lenni, csak neki nem bűnmegelőzés van rajta, hanem bűnelkövetés.

Geri naplójából olvashatsz egy részletet, de kérlek kezeld nagyon bizalmasan, mert ha megtudja, hogy kipublikáltam megrendszabályoz az Ogréval :
„ Na ma is jól bebasztam. Heee sok genetikai hulladékot láttam ma is. Hallooood, benn voltam az irodámban és italban okosítottam , érted? Vagyis a kis hobbitokat eligazítottam, hogy tudják, hogy milyen vodkák vannak a standjaimon. Na hát az a héderelős kis köcsög Johny, na bazdmeg azt odahívom magamhoz, mondom neki, a becherowka az hány fokos, erre a köcsög nem tudja. Hát úgy el küldtem a picsába, hogy a farka sem érte a földet. Mondom, tanuld meg bazdmeg és gyere vissza 5 perc múlva. Erre bejött a Pirúka meg a többi genetikai hulladék… Na mondom, Te, szemét gecik gyülekezete, na hogy a faszba törtek össze az unikumok? Kurva anyátokat, legalább tisztességgel hazudjatok. Na erre kussolt mindenki. Gondoltam, egy kis csapatépítés jól jön nekik, ezért elküldtem őket zárjegyet mosogatni. Hee a kurva anyjukat. Erre bejön Johhny azt megint elbukott az első kérdésen: Na mondjad, milyen fajtái vannak az aperolnak? Erre nem tudja a flyer köcsög. Hát itt új módszer kell, mert az agyam eldobom. Odahívtam kedvesen: Gyere ide, hogy basszon ketté anyád, na gyere. Itt van ezt az egy kurva aperolt nyomjuk. Drága, mi? Na igyál bazdmeg. Végig kóstoltattam vele a kínálatot és a pedagógia bejött , mert utána úgy tudta mindet, hogy ihaj. Aztán elmentem a tanácsra az egyik zsidóhoz, aki már megint lecsót kért, h ne jelentsen fel, mert látta, ahogy egyszer áztak a zárjegyek a lavorban, aztán ezt kurvára sérelmezte, de a lecsót azt nem sérelmezi, hogy baszódna meg. Mindegy ez se lesz itt sokáig, mert az a cigány Viktor kibassza… Öcsém, nem lesz itt jó világ. Má baszki feketézni sem lehet tisztességesen, mert a segged lyukában is ott egy finánc. Faszomat nem tudom, h hogy lehet megélni fél milkából havonta. Hát az asszony elbassza a felét zsebpénzként, aztán meg a többi kiadás… és mindenki csak a markát tartja.”

Szólj hozzá!

Címkék: geri

A bejegyzés trackback címe:

https://nothingjustme.blog.hu/api/trackback/id/tr772133963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása